Brev:
Fortsætte med mme?
14. juli 2010
Alder:
12 mdr.
Fortsætte med mme?
Kære Helen
Mine piger er nu blevet 1 år, og der er gang i butikken;-)
De får fortsat 2 flasker om dagen, kl. ca 19.30 og kl. ca 05.
Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor længe vi skal fortsætte med flaskerne - vi ville meget gerne snart af med den kl. 05!( De drikker en pæn sjat)
Oftere og oftere vågner de først kl. 06/06.30 skal de så have mælk eller skal de bare have morgenmad uden mælk først???
Hvad med flasken før sengetid? Min ene datter drikker ca. 180 ml den anden ca 100 - hvad skal de evt. have i stedet... lidt grød.. eller? De spiser tit meget lidt til aftensmad, derfor føler jeg, det er meget rart med en flaske, men hvad synes du?
Mange sommerhilsener til dig......
Smil fra tvillingemoren